vrijdag 14 oktober 2011

klaar om te vertrekken


Dinsdag was het zo ver, een vrachtwagen van UPS stopt voor de deur, 2 grote zware dozen, elk 30 kilo. De patronen van Vera!!! Spannend, mesje zoeken, banden en plakband doorsnijden, de heerlijke geur van vers drukwerk , alle beschermkarton weg halen, en daar zijn ze dan de gedrukte Vera patronen; 1000 stuks liggen te wachten om hun weg te vinden naar enthousiaste breisters die dan hun eigen beer zullen breien, voor zichzelf, een vriend, vriendin, een kind, kleinkind, achter elk patroon zie ik een vrolijk gezicht en ik ben gelukkig.


De afgelopen dagen ben ik druk geweest. Een mail naar mijn winkels om de komst van het nieuwe patroon aan te kondigen, bestellingen klaar maken. Ze zitten klaar voor de reis de 3 beren op de bovenste foto. Ze gaan met de Vera patronen het land in. De linker doos gaat naar Weldraad in Amsterdam en Haarlem, de middelste naar Finlandia in Bergen en de roze beer gaat naar Astrid in Zwolle.

4 opmerkingen:

Willy zei

hej Anita, ik heb je gevonden. Wat zitten de beren daar mooi, je bent er druk mee, het is een heel bedrijf aan het worden. Super!
Ik heb ook een tweede blog geopend hejtjorven.blogspot.com maar hopelijk komen de andere blogs nog weer terug. Succes met alles, groetjes Willy

Wieke van Keulen zei

Goed hoor, Annita. En... wat een oplage; 1000! Grappig om via jouw site te lezen dat er op de botermarkt in Haarlem een wolkraam is... Wist ik niet! Ben trouwens benieuwd, wanneer je de volgende 1000 moet gaan bestellen. Volgens mij zijn de eerste 1000 zo op.

hannah zei

Wauw, wat veel patronen. Succes met de verkoop!

Petra zei

Wat een mooi gezicht, een doos vol met patronen!
Ik heb heel veel zin om een Vera te maken.

Groetjes Petra