zondag 17 juni 2012

Tas

Alweer een tas, ik ben er helemaal mee bezig, dus ik heb op dit moment niet veel anders om te laten zien.

Ik probeer van alles uit; verschillende maten, kleuren en composities van van de vlakken.

Verder denk ik erover na hoe ik van dit alles een mooi patroon kan maken, en welke variaties er allemaal in het patroon komen.


Op dit moment ben ik hier mee bezig, heel fleurig en het wordt een echt grote tas. Soms  begrijp ik mezelf niet helemaal, ik kan heel lang bezig zijn met hetzelfde en het dan ook nog echt leuk en spannend vinden.

6 opmerkingen:

Marloeskreatief zei

Lijkt me super een patroon van deze tas Gr. Marloeskreatief

Alyt Vlieg zei

Heel herkenbaar hoor, die laatste regel van je bericht. Meestal ontstaan er in zo'n flow wel hele mooie dingen. Dus ga zo door!

Anoniem zei

Het wordt vast iets moois weer !

Ik blijf je volgen.

breigroet Cathérine

Saar en Mien zei

Mooi!! Zou er ook zo weer weken mee zoet willen zijn!!

vrouw Hommel zei

Wat een prachtige tas , deze is vervilt zo te zien?
groet

Wieke van Keulen zei

Prachtig Annita, waar jij toch weer allemaal mee bezig bent. Echt genieten om je experimenten te zien. Groeten uit Haarlem.