vrijdag 14 september 2012

Karel en Suusje


In mijn vorige logje vertelde ik het al, ik ben bezig met een nieuwe versie van het patroon van Karel en Suusje.  De gedrukte patronen zijn bijna op, dat is een goed tijdstip om na te denken over een revisie. Daar komt nog bij dat konijn Julia in het prentenboek een jurkje aan heeft en ik wil dat ook dat patroontje beschikbaar is. Er komt nu één patroon met daarop Karel en Suusje (2 verschillende kopjes op hetzelfde lijf) en een jurk en een broek die ze beiden passen.


Vorig weekend was Anna hier en hebben we samen aan het patroon gewerkt. We hebben ook heel wat mooie foto's gemaakt voor in het patroon, hier zie je er vast een paar.

 
 
Dit weekend gaat het patroon naar de drukker en 2 weken later is het dan klaar.

6 opmerkingen:

marion zei

hier stonden er twee meiden te stuiteren... dus nog maar even wachten dus

Pauline zei

Beeldschoon! Wat een schatjes.

Anoniem zei

Heeel mooi zijn die 2 !!

Wacht met smart op de patroontjes ervan.

Wordt er ook nog gewerkt aan de mooie ( Beanni)tas, en aan de jas van Vera beer ?????

vol verwachting klopt mijn hart....

breigroet Cathérine

Anoniem zei

Super leuk ... helemaal mijn kleur :-) toch nog maar even wachten met bestellen ..
groetjes Marianne

MoniqueB. zei

Wat zijn ze weer mooi, de kleuren passen geweldig bij elkaar. Dat is aan jou wel toevertrouwd. Ik zou een kanten dingetje maken, maar het is er niet van gekomen. Maar wat in het vat zit... Er wordt over nagedacht!

Mirjam zei

Prachtig, ook die kleuren zijn mooi.
Groeten, Mirjam