zondag 20 januari 2013

Vervanger???

Dit aapje heb ik al een hele tijd.

 Het is gebreid van een Schoppel zauberball. Het leuke van deze bol is dat alle kleuren die ik voor het aapje heb gebruikt,  van dezelfde bol komen. Het is een beetje kleurtjes uitzoeken en kleine bolletjes winden, maar dan heb je wel een mooi resultaat.

Ik had hem dan ook al lang beloofd dat hij mee mocht naar de handwerkbeurs in Zwolle, met een mooie mand met bollen waarvan hij is gemaakt.
We waren dan ook erg teleurgesteld toen bleek dat het garen bij Schoppel in productie is en pas weer leverbaar in maart, wat nu??

 
Gelukkig had ik nog wat bollen van dit garen, ach en een nieuw aapje is snel gebreid.
 
Net zo lief als het andere aapje, en deze kan wel mee met een mand mooie bollen. Gelukkig vindt het andere aapje het niet zo erg, hopelijk kunnen ze in het najaar in Rotterdam met z'n tweeën mee.  Ze wonen nu een al een paar dagen samen in mijn huis, en gelukkig zijn ze dikke vrienden.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Gelukkig dat ze vriendjes geworden zijn.De groene is ook mooi.
Heb gelezen dat er GEEN handwerkbeurs komt in Rotterdam dit najaar!
Misschien mag hij dan wel mee naar Zwolle...

groet Cathérine

Unknown zei

Wat schattig en erg mooi gemaakt, klasse!ik ga je volgen
Tineke!
bollies53.blogspot.com

blauwruitje zei

Wat een gezellig setje zo samen maar wel irritant dat de eerste bollen pas laat weer leverbaar zijn!.

Willemijn zei

Wat een schatjes!!!

Elisabeth zei

Ze zien er heel gezellig uit en ik zou graag zo'n aapje breien maar of ik het kan...? Misschien in Zwolle toch maar een patroontje kopen!

Anoniem zei

Helaas geen beurs in Rotterdam!
Ria