zondag 1 juni 2014

Patronen kopen tijdens de zomersluiting van Zijmaakthet


Het is zomer.  We gaan lekker uitrusten in het gras,  een beetje breien,  een beetje niks doen, en de voorraad weer op peil brengen voor een nieuw seizoen.  Het is een heel druk seizoen geweest voor Zijmaakthet,  heel erg leuk natuurlijk, maar iets te druk voor mij.  Tijdens de zomer gaan we nadenken hoe we alles een beetje kunnen stroomlijnen,  zodat we alle Zijmaakthet liefhebbers van dienst kunnen zijn,  zonder dat dat mij meer energie kost dan ik heb.

Nu kan ik me voorstellen dat je tijdens de zomer toch graag een patroon wilt kopen. Hier is een lijst te vinden met alle winkels die de patronen van Zijmaakthet verkopen. Zo kan er ook tijdens deze zomersluiting verder gebreid worden!

Wil je graag een patroon kopen als pdf,  om vanaf je ipad ofzo te breien,  of om zelf te printen, dan kan dat op de volgende manier:
Ga naar www.ravelry.com  (dit is een wereldwijde breigemeenschap,  een vrijwel onuitputtelijke en heel inspirerende bron van informatie voor breiers)
Schrijf je in bij ravery.
Ga naar personen --> Annita.
Daar vind je mijn online patronen winkeltje.
Om te betalen heb je een paypal rekening nodig. Die maak je als volgt:
Ga naar www.paypal.nl en open daar een rekening. Ik werk al jaren met een paypal rekening;  paypal is een betrouwbare en steeds algemenere manier om wereldwijd betalingen te doen. Paypal wordt ook in Nederland door steeds meer webwinkels als betaalmiddel geaccepteerd.

Wij wensen iedereen een mooie zomer,  met veel mooi weer,  veel breigenot,  en voldoende rust om het volgende seizoen te beginnen,  tot september,  Annita en Anna

11 opmerkingen:

Floor zei

Popje niet te lang in de zon laten liggen, anders wordt ze helemaal rood :-)
Genieten jullie maar fijn van de zomer, dan kan je helemaal tot rust komen en nieuwe ideeën opdoen.

Marloeskreatief zei

Veel plezier en rust lekker uit,lieve gr marloeskreatief

Ans zei

Jullie ook een hele fijne uitrust zomer!

Unknown zei

Fijne vakantie, gelukkig hebben ze hier in Amersfoort bij Mur jouw patronen. Op vakantie wil ik kikker gaan breien, dus dat komt helemaal goed. Wat is je pop al mooi aan het worden, geweldig broekje, kan niet wachten op het patroon! Als ik proef moet breien voor je??Graag!

newhouses zei

Wens je een heel fijne, creatieve vakantie toe. Zorg goed voor jezelf!

Daisy

Hobbyrita zei

Een hele fijne vakantie toegewenst Annita! Ondertussen heb ik je poes ook al gebreid, ik stuur je nog een foto en maak al een nieuwe hond. Je patronen heb ik onlangs aangekocht bij Jeanet van "blij dat ik brei". We kijken uit naar september en naar je volgende nieuwe maaksels. Ik ga je zeker volgen en de nieuwe aanschaffen!
Grtjes, rita.

Anoniem zei

Ahaa, its nice discussion on the topic of this article at this place at this blog, I have read all that, so now me also commenting here.


Here is my web site ... supercell

Anoniem zei

What i don't understood is actually how you're not actually a lot more neatly-favored
than you might be now. You're very intelligent.

You recognize therefore considerably when it comes to
this topic, made me in my view believe it from a lot
of varied angles. Its like women and men don't seem to be fascinated unless it's one thing to do with
Lady gaga! Your personal stuffs nice. All the time take care of it up!


Also visit my website: clans

Anoniem zei

It's awesome to visit this web page and reading the
views of all colleagues concerning this paragraph, while I am also
zealous of getting know-how.

my site :: clash of clans hack

Anoniem zei

Zojuist (16 juni 2014) op Nederland 2 het NOS nieuws van 18:00 gezien. Bij een item over oranje-artikelen was er een interview met een meneer met allemaal oranje spullen op zijn tafel.
Zat me daar toch een oranje aap van jouw tussen! Die ondeugd van een Jacobus heeft het nu dus al tot tv-ster gebracht.

Jos van KloskaCreAtief! zei

Ontdek je blog en patronen pas net, wat zijn ze leuk. Ik ga lekker op Ravelry neuzen. Fijne zomer met rust en goede ideeen toegewenst!